Szukaj

System Start/Stop

Od roku 2012 emisja CO2 w nowo rejestrowanych samochodach osobowych nie może przekroczyć 130 g CO2/km. Normy emisji CO2, będą systematycznie zaostrzane do 95g CO2/km w 2020 roku. W związku z tym, rosła będzie ilość nowych samochodów wyposażonych w System Start/Stop, pozwalający na oszczędność paliwa oraz zmniejszenie emisji CO2 nawet o 10%. Dynamiczny rozwój rynku samochodów w Europie, spowoduje że w roku 2015 100% nowych samochodów będzie wyposażonych w System Start/Stop.

 

 

Czym jest System Start/Stop?

W momencie zatrzymania samochodu przez kierowcę (np. w ruchu ulicznym na skrzyżowaniu) oraz przełączenia na bieg jałowy („wrzucenia luzu”) System Start/Stop wyłącza silnik i jedynym źródłem zasilania urządzeń samochodu (światła, ogrzewanie, radioodbiornik, klimatyzacja) staje się akumulator. W zastosowanej technologii Start/Stop potrzeba specjalnego alternatora i akumulatora odpornego na dużą ilość cykli rozruchu. Zwykły akumulator bardzo szybko traci swoją żywotność. System Start/Stop charakteryzuje się dużo większą liczbą cykli rozruchu silnika (częste wyłączanie oraz start silnika) oraz zapotrzebowaniem odbiorników prądu (radio, światła, klimatyzacja) na energię przy wyłączonym silniku. Praca silnika wyposażonego w System Start/Stop prowadzi do „większej głębokości” rozładowania akumulatora. System wymaga specjalnego akumulatora odpornego na dużą liczbę cykli rozładowania, gdyż konwencjonalne akumulatory mogą nie spełniać wymagań Systemu Start/Stop.


 Akumulatory przeznaczone do aut z systemem Start/Stop możemy podzielić na dwie kategorie:


Akumulatory do aut z podstawową funkcją Start/Stop bez funkcji odzyskiwania energii z siły hamowania – akumulatory EFB (Enhanced Flooded Battery).

 

 EXIDE ECM  ZALETY
 exide0ecm

Opracowana wspólnie z największymi europejskimi producentami pojazdów technologia Exide ECM jest doskonale przystosowana do pojazdów mikrohybrydowych klasy podstawowej, wyposażonych w system Stop & Start:


• Oryginalna technologia i jakość.
• Duża odporność: zoptymalizowana do cech mikrohybrydowej pracy cyklicznej.
• Maksymalna elastyczność: wyniki pracy cyklicznej w wysokich temperaturach
sprawiają, że Exide ECM jest zalecanym rozwiązaniem w zakresie akumulatorów
instalowanych pod maską pojazdu. 

Więcej

 

 

  


Akumulatory do aut z funkcją odzyskiwania energii z siły hamowania (rekuperacja) – akumulatory AGM (Absorbent Glass Mat / Technologia wiązania elektrolitu w macie szklanej).

 

 EXIDE AGM  ZALETY:
 agm

Największe wymagania względem akumulatora
Opracowana wspólnie z największymi europejskimi producentami pojazdów
do zastosowań micro-hybrid, Exide AGM (Absorbent Glass Mat) to najbardziej
zaawansowana technologia, zdolna zapewnić optymalne działanie w ekstremalnych
zastosowaniach pracy cyklicznej zarówno ze zdolnością przyjęcia wysokiego
ładunku, jak i działaniem przy częściowym naładowaniu akumulatora. Czynniki
te są absolutnie kluczowe w przypadku pojazdów z napędem micro-hybrid, wyposażonych
w system Stop & Start oraz system hamowania regeneracyjnego.


• Oryginalna technologia i jakość.
• Wyjątkowa żywotność: trzykrotność wydajności standardowego akumulatora.
• Maksymalne bezpieczeństwo: hermetycznie zamknięte akumulatory oraz duże zdolności
rekombinacji gazu (VRLA). Optymalne bezpieczeństwo przy instalowaniu w kabinie. 

Więcej

 

 

NASZE DANE

AKUMAR S.C.


Sprzedaż hurtowa

ul. Cmentarna 11/2

62-020 Swarzędz

  660 759 232

  61 651 54 58

  akumar(at)akumar.pl


Poniedziałek - Piątek
8:00 - 16:00
Sobota
8:00 - 13:00


Sprzedaż detaliczna

ul. Małe Garbary 1

61-756 Poznań

  61 628 21 03

  506 164 933

  detal(at)akumar.pl


Poniedziałek - Piątek
8:00 - 19:00
Sobota
8:00 - 14:00


poleca2m

BIERZESZ NOWY, ODDAJESZ STARY AKUMULATOR !

W związku z powyższym jeżeli masz zużyty akumulator, niezależnie w jakim jest on stanie przywieź go do nas. Nasza firma zutylizuje go BEZPŁATNIE !